Select Page

Szkolenie NARZĘDZIA PRODUCT OWNERA

ZARZĄDZAJ PRODUKTEM ZWINNIE

Szkolenie Narzędzia Product Ownera to dwudniowy warsztat wprowadzający w zagadnienia Zwinnego Zarządzania Produktem. Uczestnicy poznają zakres odpowiedzialności Product Ownera i weryfikują tę wiedzę w symulowanych sytuacjach. W ramach szkolenia poruszana jest kwestia różnicy pomiędzy zarządzaniem projektem a zarządzaniem produktem. Uczestnicy uczą się, jak planować dostarczanie wartości w kolejnych wydaniach zgodnie z praktykami Agile.

 W trakcie szkolenia dzielimy się praktyczną wiedzą, jak efektywnie pracować z produktem i maksymalizować jego wartość. Szkolenie jest specjalnie skonstruowane w taki sposób, żeby zdobyć jak najwięcej doświadczenia praktycznego popartego odpowiednią dawką teorii.

 Scrum is like your mother-in-law. It’s constantly pointing out your shortcomings. — Ken Schwaber

Terminy Szkoleń Narzędzia Product Ownera


Brak terminów szkoleń otwartych. Zapytaj o planowane terminy i szkolenia zamknięte.


Data Wydarzenie Miasto Cena Zapisy

Zapytaj o możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego

Szkolenia Scrum.org są dostępne także jako szkolenia zamknięte

Cel szkolenia “Narzędzia Product Ownera”

  • Przekazanie wiedzy na temat rozwoju wartościowych produktów,
  • Poznanie metod wytwarzania produktów oraz narzędzi do kreowania i efektywnego zarządzania Product Backlogiem,
  • Poznanie kluczowych mierników dla Product Ownera pod kątem zarządzania produktem,
  • Zdobycie umiejętności planowania długo- i krótkoterminowego oraz identyfikacji zależności.

Adresaci szkolenia “Narzędzia Product Ownera”

  • Product Ownerzy
  • Menedżer Produktu
  • Kierownik Projektu
  • Menadżer Portfela Projektów
  • Scrum Masterzy

Mocne strony szkolenia “Narzędzia Product Ownera”

Szkolenie Narzędzia Product Ownera jest prowadzone przez doświadczonych Agile Coachów, którzy na co dzień pracują na różnych poziomach Organizacji, wspierając je w drodze ku zwinności. Jako Trenerzy pomagamy tworzyć produkty i wspieramy Product Ownerów/Kierowników Produktów od poziomu mikroprzedsiębiorstw do spółek notowanych na GPW. Pracując z organizacjami z sektora bankowości, trenerzy mieli okazję uczestniczyć we wdrożeniach produktów, które z powodzeniem finalnie trafiały do milionów Klientów oraz zostały docenione w prestiżowych konkursach przez takie redakcje jak Newsweek czy Bankier.pl. 

W trakcie szkolenia dzielimy się praktyczną wiedzą, jak efektywnie pracować z produktem i maksymalizować jego wartość. Szkolenie jest specjalnie skonstruowane w taki sposób, żeby zdobyć jak najwięcej doświadczenia praktycznego, aby nowo poznane techniki pracy z Produktem przyniosły prawdziwą wartość, a wiedza pozostała w głowie jeszcze na długi czas po szkoleniu.

Szkolenie pokrywa pełen praktyczny zakres pracy z Produktem z perspektywy Product Ownera/Kierownika Produktu — od tworzenia wizji, tworzenia Product Backlogu oraz jego dekompozycji na kolejne wersje, codziennej pracy z Backlogiem Produktu, Interesariuszami oraz Zespołami Deweloperskimi, kończąc na poznaniu mierników, które pomogą Ci w przyszłości podejmować jeszcze lepsze decyzje w oparciu o rzeczywiste dane. 

Korzyści szkolenia “Narzędzia Product Ownera”

  • Szkolenie oparte jest o ćwiczenia praktyczne, gdzie cała grupa przez 2 dni buduje wartościowy produkt,
  • Dzięki szkoleniu zrozumiesz zakres odpowiedzialności Product Ownera oraz będziesz miał okazję zweryfikować ją w symulowanych sytuacjach,
  • Nauczysz się, jak tworzyć Produkt od pomysłu do wdrożenia,
  • Nauczysz się, jak praktycznie wykorzystać narzędzia do tworzenia Backlogu Produktu,
  • Nauczysz się definiować MVP produktu,
  • Poznasz narzędzia do kreowania Wizji oraz Roadmapy Produktu,
  • Poznasz sposoby do efektywnej współpracy z Interesariuszami,
  • Dowiesz się, jak mierzyć rozwój produktu i jak porządkować Product Backlog,
  • Zrozumiesz samoorganizację, empiryzm i przyrostowe dostarczanie produktów.

Plan Szkolenia “Narzędzia Product Ownera”

  1. Produkt vs Projekt
  2. Framework Scrum
  3. Mierniki Produktowe
  4. Hipotezy i eksperymenty
  5. Lean Startup
  6. Podejmowanie decyzji w sposób empiryczny
  7. Lean Canvas
  8. Wizja Produktu
  9. Persony
  10. Impact Mapping
  11. User Story oraz User Story Mapping
  12. Tworzenie Roadmapy Produktu
  13. Metody Priorytetyzacji
  14. Planowanie krótko- i długoterminowe
  15. Identyfikacja Zależności
  16. Koordynacja prac wielu Zespołów nad jednym Produktem
  17. Techniki monitorowania postępu

Parametry szkolenia

  • 2 dni po 8 godzin szkolenia
  • Szkolenie jest oparte o zdobycie doświadczenia praktycznego z odpowiednią dawką teorii
  • Maksymalna wielkość grupy to 16 osób
  • Język szkolenia: polski i angielski
  • Cena Early Bird: 1750 PLN netto — do 3 tygodni przed szkoleniem,
  • Cena Regularna: 1950 PLN netto

Wymagania

  • Nie ma szczególnych wymagań dla uczestników tego szkolenia poza przeczytaniem Scrum Guide
  • Osoby, które już mają doświadczenie w Scrum, w szczególności w roli Product Ownera na pewno uzyskają więcej korzyści
  • Dobrym przygotowaniem jest przeczytanie artykułów oraz postów zamieszczonych na naszym blogu w sekcji Scrum