Szkolenie IQBBA Certyfikowany Analityk Biznesowy Poziom Podstawowy

iqbba-podstawowy-qagile

Adresaci
Szkolenie IQBBA Certyfikowany Analityk Biznesowy Poziom Podstawowy (ang. Certified Business Analyst Foundation Level) przeznaczone jest przede wszystkim dla osób chcących wzbogacić swoją wiedzę o umiejętności analizy biznesowej. Propozycja dedykowana jest w szczególności dla analityków, projektantów usług i produktów, właścicieli produktu oraz wszystkim pracującym z analizą danych.
Cel Szkolenia
Uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą podstawowego procesu, metod i narzędzi mających zastosowanie w dziedzinie analizy biznesowej. Jak również poznają aspekty innowacji i doskonalenia procesów biznesowych. Uczestnicy będą w pełni przygotowani do egzaminu IQBBA Certyfikowany Analityk Biznesowy Poziom Podstawowy.
Wymagania
Nie ma szczególnych wymagań dla uczestników tego szkolenia.
Parametry
3 dni po 6 godzin szkolenia netto. Szkolenie jest prowadzone w formie wykładu i ćwiczeń. Na zakończenie uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenie prowadzi doświadczony trener (ponad 10 lat międzynarodowego doświadczenia).
Za dodatkową opłatą możliwe jest również podejście do egzaminu.
Plan Szkolenia

Podstawy Analizy Biznesowej

  • Dlaczego Analiza Biznesowa jest niezbędna?
  • Czym jest Analiza Biznesowa?
  • Kluczowe koncepcje Analizy Biznesowej
  • Obszary wiedzy
  • Zadania i odpowiedzialności

Analiza Przedsiębiorstwa

  • Identyfikacja i analiza interesariuszy
  • Analiza Przedsiębiorstwa – identyfikacja procesów biznesowych
  • Definicja potrzeb i celów biznesowych
  • Definicja Przypadku Biznesowego
  • Określanie zakresu rozwiązania i podejścia

Planowanie procesu Analizy Biznesowej

  • Planowanie komunikacji w Analizie Biznesowej
  • Planowanie procesu Zarządzania Wymaganiami
  • Proces Zarządzania Konfiguracją i Zmianami
  • Wybór narzędzi i technik

Pozyskiwanie wymagań

  • Koncepcja pozyskiwania wymagań
  • Zarządzanie zakresem wymagań
  • Możliwość śledzenia wymagań
  • Dokumentacja wymagań
  • Komunikacja
  • Standardy

Analiza wymagań

  • Organizacja wymagań
  • Modelowanie i specyfikacja
  • Definiowanie założeń i ograniczeń
  • Weryfikacja i walidacja
  • Zapewnienie Jakości

Walidacja rozwiązania

  • Ocena
  • Walidacja

Narzędzia i techniki

  • Narzędzia do Analizy Biznesowej
  • Techniki Analizy Biznesowej

Kompetencje

  • Wiedza dziedzinowa
  • Umiejętności miękkie
  • Umiejętności facylitacji

Doskonalenie procesu

  • Symulacja i prze-projektowanie procesu

Innowacja, projekt i klient

  • Rola innowacji
  • Konkurencja i badania rynku
  • Myślenie projektowe
  • Podstawowe metody, narzędzia i techniki
  • Praca z użytkownikiem końcowym

Egzamin (opcjonalnie)

Zapytaj o możliwość zorganizowania szkolenia

Share This